Hej LDS
Jeg har monteret nogle LED spots og de lyser svagt og dimre lidt selvom de er slukkede.
Jeg har fået at vide at det skyldes krybestrøm og at jeg kan prøve at montere en
Støjdæmper.
jeg kan godt se at der står
-“Kondensatoren monteres ind over tændledningen og nul ledningen til den første lampe på stregen.”
er der en venlig sjæl der kan skære det ud i pap, hvordan man montere dem?