Støjkondensator for krybestrøm

Hej LDS
Jeg har monteret nogle LED spots og de lyser svagt og dimre lidt selvom de er slukkede.
Jeg har fået at vide at det skyldes krybestrøm og at jeg kan prøve at montere en Støjdæmper.

jeg kan godt se at der står
-“Kondensatoren monteres ind over tændledningen og nul ledningen til den første lampe på stregen.”

er der en venlig sjæl der kan skære det ud i pap, hvordan man montere dem?
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Der sidder 2 ben på kondensatoren den ene skal sætte sammen med tændledningen og den anden sættes sammen med nulederen dette skal ske ved det første,spot.
mfrost skrev den 16-01-2022 20:16:54

Der sidder 2 ben på kondensatoren den ene skal sætte sammen med tændledningen og den anden sættes sammen med nulederen dette skal ske ved det første,spot.

Det var ikke meget du skar det ud i pap kontra hvad jeg selv skrev 😂

Skal benene bare direkte i samling ved spottet sammen med ledningerne, eller skal man gøre det i lampeudtaget.
Spotsene er ikke sløjfet sammen.
Sæt den i lampeudtaget mellem nul og tændledning og ja sammen med ledning. (sikkert M1) syntes nu ellers det var ret præcist beskrevet hvad du skulle gøre
mfrost skrev den 16-01-2022 21:46:59

Sæt den i lampeudtaget mellem nul og tændledning og ja sammen med ledning. (sikkert M1) syntes nu ellers det var ret præcist beskrevet hvad du skulle gøre

Det var lidt nemmere at forstå som en grøn LDS’er som mig   

Jeg sætter den i udtaget i Nul pg M1, tak   
jeg har også monteret en LED udendørs lampe med indbygget sensor.
Når den er tændt på kontakten men stand-by på lampen så lyser den svagt, ville det problem også kunne afhjælpes med en støjkondensator?
Ja sikkert
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis