Kommentarer til projekt: Epoxy sofa bord

Her samles kommentarer til projektet: Epoxy sofa bord

Kommentarer vises både her og på projektet.
14 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Er et skur ikke altid for lille? 😀
Godt gået.
Jeg er bysgerrig efter det gulv det står på, er det nyt eller gammelt?

 Ingen håndværksmæssig uddannelse :-)

Jov, man får sq hurtig fyldt en masse derud😀Gulvet? Det er 5 år gammelt. Jeg lagde det, da jeg flyttede ind. Det er fra Tarkett. Kan ikke lige huske hvad det hed, men det er bare et eg click gulv
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Det ser super godt ud.
Hvor tykke er dine planker ?
Jeg har selv en ide til et udendørs bord, men mine planker er kun ca 15-20 mm tykke, og jeg er lidt i tvivl om det er nok.  


Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Hej
De er 30mm, er lidt i tvivl om hvor meget træ der skal være for at det har styrken. Jeg startede med en planke på 55mm, men fordi den var så krum, havnede jeg på de 30mm
Det ser virkelig fedt ud! Fed effekt, at du bruger transparent epoxy, så man ser igennem!

Mvh. AllanE
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
Ja jeg er også godt tilfreds. Man ser bare nogle bobler i epoxyen. En udfordring jeg ikke helt har løst endnu. 
Bobler er ellers ikke synlige på billederne synes jeg. Men det er selvfølgelig noget andet at se det i virkeligheden.

Det ser i hvert fald godt ud herfra 👍

Du kan hive boblerne ud af epoxyen med en vakuum pose, næste gang du laver et lignende projekt. Muligvis kan en god støvsuger gøre tricket.

Elektronikteknikeren
tak, jeg tog billederne, så boblerne ikke sås👀🙈
Vakuum pose? Støvsuger?
Hvordan griber jeg den an? Skal jeg pakke bordpladen ind i plast og sætte en støvsuger til?
Har du prøvet det?

Ja mens epoxyen er våd. Det er standard procedure hvis man laver industrielle emner i epoxy.
Der er masser af video på YouTube om emnet.

Elektronikteknikeren
Oki, tak. Jeg vil se om jeg kan finde noget så, for det er lige det sidste afgørende for hvor lækkert det bliver. Og er som sagt lidt på bar bund med de bobler
Der er yderligere 4 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også