Powermax Pro med GSM

Langt om længe er det lykkedes at få lavet en reset til Fabriksindstillinger.
Konfigurerer det hele op med sensorer fra en tidligere Powermax plus (nu slukket) installation. Så vidt så godt
Test med sensorer virker ok
Kan bare ikke slå alarmen til Den siger "kontroller for systemproblem" og viser "Hukommelse"
Går i loggen hvor det står rigtig mange tidligere fejl. Kan ikke komme ind via Montør eller tidligere Master og slette loggen!
Altså loggen blev ikke slettet efter reset til fabriksindstillinger.Har prøvet 2 gange med fabriksindstillinger og genkonfigurering.
Nogen der ved hvordan loggen slettes Og er der fordi loggen er helt fuld og derfor ikke kan slettes med reset / fabriksindstillinger. På forhånd tak.

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Nej, problemet har ikke noget at gøre med loggen, den må gerne være fyldt med hændelser :-)
Når du prøver at tilkoble og du får meddelelsen om “kontrollér for systemproblem” skal du trykke på OK-knappen og displayet vil nu vise hvad problemet er. Hvis du trykker på OK igen efterfølgende vil næste fejl/problem vises. 

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

PRY
PRY Trådstarter
9
Tak for tilbagemelding.
Der er flg. 4 meddelelser:
Montør reset
System problem (og talen system fejl)
Tlf. linie fejl
Central sab. alarm

Ok.
Central sabotage betyder at kabinettet ikke er lukket korrekt.
Telefonliniefejl kan skyldes manglende eller defekt simkort, eller at centralens indbyggede PSTN-sender ikke er de-aktiveret. Dette gøres inde i menuen “Kommunikation”. Hvis du ikke har isat et simkort i GSM-senderen skal denne også de-aktiveres. 

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Annonce
Annonce
PRY
PRY Trådstarter
9
Den sættet lidt grå hår i hovedet på en gammel pensioneret tekniker. Har egentlig  tænkt på om mikroswitchen i central var ok. Når man lukker kab. høres fint et klik. Prøvede også at motionere på knappen inden i. Men ingen forskel.
Det er åbenbart heller ikke alt der slettes ved fabriksinstillinger. Den indtalte Tale (om adresse) og så tilsyneladende de mange hændelser i selve loggen.
Prøvede så at gå i montør menu og ind i teststandstest ud igen og så helt ud. Så er alarmindikatoren ikke tændt i 10-15 sek. I denne korte periode kan jeg med nøgle sender slå alarmen på. Dog går den ikke i aktivering ved udløb af "bibbene" men over i "frakobler" og med talen "systemfejl" Under nedtællingen tænder problemindikatoren igen

Med OK knappen  vises nu:
System problem og
Tlf. liniefejl (jeg har sim kortet ude for at undgå opkaldene og sms´erne)

De to andre Montør reset og Central sabotage alarm er nu væk Så mikroswitchen skulle vel egentlig være ok?

Alarmen vil ikke tilkoble nå det er systemfejl.
Du skal finde ud af hvorfor der ersystemfejl, jeg kan huske noget med at det oftes kunne drille hvis man ikke får deaktiveret de kommunikations måder som ikke benyttes. ( som wezio os nævner) 
PRY
PRY Trådstarter
9
Tak for tibbene Det var noget med kommunikations måden. Havde tastet +45 ind og så var PSTN-sender  som I skriver ikke er de-aktiveret.
Havde forinden en mærkelig hændelse på min gamle PM+ og så denne  nyere men brugte PMPro Det skriver jeg lige om i en anden tråd
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Lignende indlæg

1. Alarmanlæg PowerMax Pro
    Lav-Hus (1 svar)
  2. Hjælp til PowerMax Plus alarm
    Lav-Hus (12 svar)
  3. AC virker ikke i Audi A6
    Lav-Bil (6 svar)
  4. powermax pro sabotage alarm
    Lav-Hus (6 svar)
  5. Powermax Pro problem
    Lav-Hus (13 svar)
  6. Samsung S2 med lav hukommelse
    Lyd & Billede (1 svar)
  7. fabriks indstillinger
    Lav-Computer (2 svar)
  8. knob og rpm "ure", hvordan skal de tilsluttes?
    Lav-Båd (3 svar)
  9. Alarm til privat hjem
    Lav-Hus (11 svar)
  10. Kan ikke downloade.
    Lav-Computer (31 svar)

Populært lige nu

1. Multicutter
    Værktøj og maskiner (læst 304 gange)
  2. Udendørs keramiske fliser - ulemper?
    Belægning, udsmykning og blomster (læst 225 gange)
  3. Nye radiatorer, men hvilke og hvor store..?
    Fyr og opvarmning (læst 192 gange)
  4. Fejlsøgning på gruppetavle -smarteste løsning
    Belysning (læst 442 gange)
  5. Risikoen ved gamle utilgængelige varmerør
    Lav-Hus (læst 234 gange)
  6. Fylde små sprækker i spisebord?
    Lav-Hus (læst 216 gange)
  7. Eftermontage af musestop
    Lav-Hus (læst 345 gange)
  8. Hængsel til dør ødelagt
    Lav-Hus (læst 238 gange)
  9. Anbefal ukrudtsmiddel til sprøjte ved siden af hækken
    Lav-Have (læst 559 gange)
  10. Efterspørgsel på brugte termiske kameraer?
    Værktøj og maskiner (læst 453 gange)
Video

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis