Kommentarer til projekt: Projekt Bad

Her samles kommentarer til projektet: Projekt Bad

Kommentarer vises både her og på projektet.

Mvh Troels
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Gulvet bliver vinyl. Desværre var mig og VVS'er gået forbi hinanden omkring gulvafløb. Oprindeligt var planen unidrain, og jeg gik ud fra at det skulle ligge ud til væggen, men det kan det ikke med vinyl. Så forsvinder pointen med unidrain for mig, og vi valgte at få et normalt gulvafløb - desværre efter der var lavet hul i undergulvet. 

Mvh Troels
Spændende at følge.

Jeg skal i gang med vores badeværelse. Det er et lille rum og vi kan formentlig kun få plads til en 70 cm. bred bruseniche (dog 90 cm lang). Jeg kan se, at din også er 70 cm bred. Én ting er tegninger og teorier, men hvordan føles din bruseniche i virkeligheden, hvis du forestiller dig, at glasvæggen er sat op? Føles det for smalt eller er det ok?

Mvh. AllanE
Har i det ene badeværelse en glasvæg der er 90cm og det synes jeg er for lidt - med 70cm vil der være relativt meget vand der plasker ud på gulvet udenfor nichen.

Husk at opdatere med billeder - ser godt ud indtil videre!

/BOFH

Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

Alt er et kompromis - brusenichen er faktisk 90 bred - med vinduet føles det ikke småt. Men glasvæg og wedivæg er kun 70 hver - så vi få i princippet en udgang i et "hjørne" - Det oprindelige bad var blot med bruseforhæng, og det gav ikke meget vand uden for brusezonen, på trods af at der ikke var nogen væg - der hvor der nu kommer wedi.

Jeg hader brusedøre og konen hader bruseforhæng, og vinduet skal stadig være let tilgængeligt. Så det blev et kompromis. 

Mvh Troels
Så kom der vinylgulv på. Mangler de sidste fliser, fugning ,glasvæg,møblement, el og gerichter...jaaa!

Mvh Troels
Mangler gerichter og skuffe i restordre

Mvh Troels
Oversigtsbillede

Mvh Troels
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis