M1 eller L Karlo2 23 13-01-2022 09:43 HejJeg har en lysdæmper kontakt, og til dens lampe udtag har jeg opsat en led lampe der er dæmpbar. Den er tisluttet i L og N, og den virker fint. Dog er den begyndt at tænde af sig selv. Bør lampen egentlig være tilsluttet N og M1vh 1 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
S. Fabrin 19658 4400 13-01-2022 13:20 Hvis du tilslutter til N og M1 kan lyset tændes og slukkes med afbryderen. Det burde virke med lysdæmperen, men mange LED pærer har problemer med inducerede spændinger fra nærtliggende spændingsførende ledere (fase). Du kan forsøge at afhjælpe fejlen ved at montere et filter som støjfilter . fase