Loft i garage

Hej
Jeg har sidste år bygget en ny garage i vinkel på mit hus. Planen er at sætte træbeton loft op. Jeg tænkte så, om det kunne være en idé, først at sætte et lag gips på, for så at montere træbetonpladerne herpå. Grunden er, at stuehusets og garagens loftsrum jo går ud i ét, så det ville være mere brandhæmmende. Da træbeton i forvejen er brandhæmmende, er det måske bare at gøre det hele mere bøvlet og dyrere. Havde I sparet gipspladerne væk, eller er det klogt nok med de 2 lag?
Tak på forhånd.
Mvh
Iversen
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Gipsplader tåler ikke fugt......og er ikke til udendørsbrug, nu ved jeg jo ikke hvor tæt din garager men i min optik 100  % spild af penge og tid, træbeton skal monteres på forskalling brædder 
mfrost skrev den 10-01-2022 18:13:36

Gipsplader tåler ikke fugt......og er ikke til udendørsbrug, nu ved jeg jo ikke hvor tæt din garager men i min optik 100  % spild af penge og tid, træbeton skal monteres på forskalling brædder 

Tak for svar.

Garagen er helt tæt, og bliver opvarmet, så det er ikke noget problem. Det er nok rigtigt, at det ikke giver mening nok, til at bøvle med det.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Nyhed! Spartelmasse godkendt til Fermacell fra Flügger. 
Få 25% rabat med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også