Installation af Danfoss icon fortrådet termostat

Jeg skal have indstalleret Danfoss Icon fortrådede termostater, men jeg har et par spørgsmål som jeg ikke har kunne finde svar på:

Termostaten skal installeres i en eurodåse. Alle andre dåser i mit hjem er fuga air. Er det muligt at få en fuga til euro adapter? Lige som denne, bare den anden vej: https://www.bygmax.dk/lk-fuga-adapterramme-ce60-1-modul-for-fuga-indsatse-i-1-modul-euro-dase.html

Hvordan føres gulvsensoren nemmest? Den kan naturligvis bare indmures, men det vil jeg være lidt ked af da jeg først får lagt gulv nogen tid efter køkkenet er færdigt.
Vil det give mening at trække den i et 16 mm tomrør, med et 90 graders buk helt nede ved gulvet?

Jeg har underligt nok ikke kunne finde ud af hvilken type ledning som bruges til at fortråde den til controlleren. Er det bare almindelig 2 leder, eller er det noget specielt? Controlleren har to udgang til hver termostat. Termostaten forsynes med 24 V. Hvilken forbindelse går kommunikationen igennem?
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Når der er tale om 24 V kan du bruge tlf ledning eller lignende. Har du 4 leder så kan 2 termostater deles om1 ledning. Det kan i nogen tilfælde give en lettere installation. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis