Køb af movies i YouTube premium

Hej jeg har et spørgsmål som jeg håber nogen kan besvare.
jeg har YouTube premium aBB. For at undgå reklamer - det fungere fint.

jeg har så et sommerhus hvor jeg lejer det ud til `gæster` og er i tvivl om det er sikkert at lade min YouTube konto være logget på tv`et mens andre har adgang til huset.

jeg kan se at i YouTube appen på tv`et er en sektion med `movies` som man kan købe elller leje, her vil jeg nødig opleve at en gæst har købt 10 eller 20 film Med mit kreditkort.

så mit spørgsmål er hvordan disse movies køb konkret udføres. Får jeg en sms eller andet eller kan hvem som helst med adgang til tv`et købe og jeg automatisk bliver trukket på mit dankort (youtube kender det jo da de trækker aBB hver md)
jeg ved at jeg kan prøve selv, men ærligtalt har de ingen film som jeg gider købe/leje

håber nogen herinde kan oplyse om hvordan disse køb sker i praksis og der er indbygget en form for sikkerhed.
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg tænker det kan være samme problem med små børn som tilfældigt klikker på en `køb` knap i appen. Det kan ligeledes gå stærkt hvis de er alene med fjernbetjeningen
Jeg tænker at de fleste gæster har en Netflix konto, eller lign, de kan logge ind med. 

Hilsen Jens J.

"Køb billigt og græd mange gange, eller køb kvalitet og græd én gang"
Hvis du ikke har sået det fra, vil man blive bedt om at indtaste dit password før køb. Se Change your purchase verification settings for purchases on YouTube
Kort fortalt skal der stå "Hurtigt køb er deaktiveret." under "Fakturering og betalinger" i Youtube indstillingerne.

Men lige meget hvad, ville jeg logge ud. Har du besøg af en, som elsker at se videoer af etbenede katte, så vil google på alle dine enheder begynder at foreslå dig videoer om emnet... og det kan nok blive lidt generende i længden.
Tak for svar.
jeg havde også håber og har prøvet at `deaktivere hurtigkøb` desværre viser det sig at gen aktivering IKKE kræver kode….!
og hvis jeg deaktivere hurtigkøb, så sker der det når jeg forsøger at lave et køb, at YouTube popper op med besked om at man ikke kan købe, men samtidig forklare de med link  til Settings hvordan man genaktivere hurtigkøb…..hvor dumt er det lige….
det gør det ekstremt nemt at genaktivere, og selv små børn vil kunne finde ud af det.

jeg havde håbet der fandtes en mulighed for helt at skjule `movies` fanen.

jeg har gjort som i forslår og lader være med at logge ind - det er dog lidt ærgerligt at betale for reklame fri og så ikke kunne bruge det pga. en åndsvag købe funktion som evt gæster kan gøre brug af.
nu har jeg ikke rent faktisk forsøgt at købe, og måske misforstår jeg og at man senere i processen skal taste F.eks. Google kontos password for at. BeKræfte købet
hvis det er tilfældet er jeg vel rimeligt beskyttet.

enbennede katte er jeg ikke så bekymret for.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis