Jeg står og kigger på en ledning på badeværelset som har kortsluttet.
Det viser sig at den klovn der har lavet det, har afisoleret ledningen helt ind i murhullet så + / - kan lige nappe lidt til hinanden hvis der er fugt nok.
Ledningen er i 2m højde, så det er ikke noget farligt som sådan, jeg ville bare gerne isolere den hvis nu uheldet skulle være ude.
Jeg tænker at smide noget vådrums silikone fuge ind i hullet mens jeg holder polerne adskilt og bruge det som en "seperator" / isolering og så lave overgang til "sundt" kabel.
Hvad siger i?
Jeg vil helst ikke skulle banke hele muren op, for det er sådan en gammel "stof" ledning, så den er sikkert lige så smadret hele vejen op.