Pris på fremstilling af komplet udstødning efter kat?

Jeg har en bil det ikke er muligt at skaffe udstødning til. Det drejer sig om mellemrør med potte og bagpotten. Det en Peugeot 407 V6er. Udstødningen er i meget ringe stand. Har prøvet alle huggere, og Peugeot lagerfører ikke disse dele længere.

Hvad vil i tro man skal regne med for at få et udstødningsværksted til at svejse et helt nyt?

Bilen skal synes og ved ikke om jeg kan få den igennem. Har forsøgt at lappe huller og revner med metal-epoxy samt udskiftet flexrør et par steder. Men det er lidt en nødløsning...
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
biltema eller thansen
har de ikke et der passer direkte , har de alverdens universale potter og rør så du nemt kan få lavet noget der passer
Hos thansen kan du indtaste registreringsnummeret, så vises hvilke reservedel thansen har til den bil.

fase
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Jeg har to gange købt en potte til to forskellige biler, hos thansen. Begge gange kom jeg hjem med noget der ikke passede på trods af de selv slog delene op, så tag ud hos en mekaniker og få dem til at slå det op og bestille.
Prøv at søge på Ebay. Der har jeg fundet det fineste rustfri system til en Mondeo ST200 til ca. 3000 for en uden kat. Det var umuligt at finde ellers.

Med venlig hilsen
ktm

 

Sp newconcept
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også