Samsung vaskemaskine "på pause"

Halløj.
Har et problem med en rimelig ny Samsung vaskemaskine, model WW90T986ASH/S4 fra 03 2021
Kommer ikke med en fejlkode, men skriver "på pause" ved igangsætning af vaskeprogram, og centrifugering, lænsepumpen kører, men tromle drejer ikke rundt, og stopper så med den tekst. 
Har fået tjekket motorer, med megger (der er to)
Ny niveau måler.
Har haft tromle til at dreje rundt i "tromlerens" programmet, den tager vand ind og drejede lidt rundt, men stopper så igen og går på pause. Så det er måske ikke motorstyringen. 
Håber der her, er en ekspert der kan hjælpe mig videre.
Vh
13 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvad med afløbet , det ser ikke ud til at den kan komme af med vandet .

Mvh S.H.
Hvorfor udsætte noget til i morgen , hvis man kan få andre til at lave det idag............
Pumpen kører men kan den komme af med vandet , nej det er derfor den tager pause , en klassiker

Mvh S.H.
Hvorfor udsætte noget til i morgen , hvis man kan få andre til at lave det idag............
Prøv at køre det ud i et par spande for at bekræfte teorien.

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
Den kommer fint af med vandet, har tjekket det og kørt det ud i en rist.
Men undrer mig over at det kun er i "tromlerens" program, at jeg kan få den til at tage vand ind, som den så ret hurtigt lukker ud igen, og går på pause. De almindelige andre programmer går den på pause med det samme. 
Annonce
Måske er det NIVEAU kontrollen der er defekt ??????
Den måler hvor meget vand der er i maskinen 

"AUTOELEKTRIKEREN"
Tak for din reaktion polobjørn, på det.
Har egentlig næsten opgivet at fixe det, tror det er styringen. 
Men den har jeg skiftet, skrev jeg også i mit indlæg.
Vh
Fandt du en løsning her? Jeg har præcis den samme vaskemaskine, og det samme problem.
Nej fandt ikke en løsning på det. Har bare stillet den væk indtil videre..
Vil gerne høre fra dig hvis du kommer videre der, eller bestiller en (dyr montør) som skifter en del. 
Vh
På miele's industri maskiner, sidder der en luft-slange til niveau måling bagpå, som stopper til med fnuller, fedt, sæbe etc.
Denne slange skal der lige "laves hul igennem" igen, så fungerer maskinen fint igen.
Kender ikke jeres maskine, men tænker denne kilde til fejlen kan være forklaringen, da vandstands måling kan være via en slange og tryk-måling.

 

Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis