skifte håndtag på køkkenlåger jancar 1053 5000 08-02-2004 17:46 Hej Jeg skal skifte håndtag på mine køkkenlåger, og dermed bore nye huller. Hvad skal jeg fylde de gamle ud med? Er bange for at polifylla feks kan rasle ud ved brug...?? Mvh Jan 3 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
bodker 513 9230 08-02-2004 18:19 Du kan med fordel bruge træpropper, gerne af en komplimentær træsort, hvorved du opnår en form for dekoration. Polifylla, :oops: det må du ikke bruge. Det er kun for "fuskere" :wink: Mvh Bodker Mvh. bodker
NielsB 51 08-02-2004 21:33 Hvis lågerne er malede, ville jeg banke en dyvel i hvert hul ind til godt en mm under overfladen, og så spartle og male. NielsB
Niels Kau 182 4900 09-02-2004 07:54 Hejsa.. Man kan købe plastisk træ der - modsat fx polyfilla - ikke tørrer helt ud.. Det plastiske træ forbliver altså en smule elastisk så det kan arbejde i lågen.. Det jeg har brugt kommer i et rundt bæger (kan ikke huske fabrikant) men kan fås i forskellige træsorter/farver.. Det ændrer heller ikke volumen under tørringen og kan efterfølgende slibes med sandpapir.. Mvh /Niels
LDS Tip Automatisk tip Nyhed! Spartelmasse godkendt til Fermacell fra Flügger.Få 25% rabat på spartelmasse med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS Se mere her