Køleskab køler ikke rigtigt


Her i julen har vi fået et problem med vores køleskab.
Gram med blæser og dreje display.

Det slukker når graderne kommer ned på 3 grader og går i gang igen ved 8 grader.

Blæseren går kun i gang når lågen åbnes og hvor køleskabet kører. Ikke når lågen åbnes og køleskabets motoren ikke køre. Før kørte blæseren altid når lågen åbnes.

Tænkte på om termostaten var i stykker, men så burde blæseren jo køre hver gang lågen åbnes.

Er der nogen der kan hjælpe?

Med venlig hilsen
Carsten

Carsten
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det lyder da som om køleskabet kører som det skal. Holder den de 5 grader så lad den køre.
Hvis i har haft glemt at lukke lågen helt kan der sidde is og så må lade den får nogle dage til at få det afrimet korrekt. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis