Her i julen har vi fået et problem med vores køleskab.
Gram med blæser og dreje display.
Det slukker når graderne kommer ned på 3 grader og går i gang igen ved 8 grader.
Blæseren går kun i gang når lågen åbnes og hvor køleskabet kører. Ikke når lågen åbnes og køleskabets motoren ikke køre. Før kørte blæseren altid når lågen åbnes.
Tænkte på om termostaten var i stykker, men så burde blæseren jo køre hver gang lågen åbnes.
Er der nogen der kan hjælpe?
Med venlig hilsen
Carsten
Carsten