Motor lampe lyser

Min hyundai i10 fra 2017 har kørt Ca 84000 km. Fik den undervogns behandlet for Ca 1,5 mdr siden. Ugen efter lyser motorlampe gul. Bilen bliver langsom i optræk og bruger en del ekstra benzin. Den har en brummende lyd når man gir ekstra gas og lyder generelt ikke som den plejer. Den starter fint. Kører den på værksted og de skifter map sensor og sensor til luftstrøm. Og nyt olie og oliefelter. Lyden er der stadig og er stadig langsom i optræk. 
Dagen efter lyser den igen. Tilbage på værksted hvor de har glemt at sætte ledningerne ordentligt til.
Kører hjem og da jeg igen skal ud og køre lyser den igen. Og sådan bliver det ved. 
Nu er jeg ved at miste tålmodigheden da jeg har været frem og tilbage på værksted 5 gange.
Det lader til at de ikke rigtig kan finde fejlen.
Nogen der oplevet noget lignende eller har en ide' om det kan være.
Kan der være kommet noget fra undervogns behandlingen i nogle filtre?
 

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har du haft den på et autoriseret værksted ? De er som regel bedre til fejlfinding, da de har alle tilgængelige informationer, og naturligvis større erfaring i lige nettop hyundai .

Vi prøver igen, i morgen --
bilen er gået i nødprogram og reducerer ydelsen for at beskytte sig. Undervognssprøjtningen KAN have blokeret en forbindelse, men det kan sagtens være et tilfælde At det kommer samtidigt. Du skal på autoriseret værksted og få tester på NU! Fejlen ligger sikkert i tilsodet lambdasonde. Og hold så service for eftertiden!
Tak for svar👍

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis