Hej allesammen
Jeg skal til at tilslutte to loftlamper til samme udtag. Jeg så denne video og det ser overskueligt ud.
https://www.youtube.com/watch?v=eBw4GUS-FnU&t=9sJeg har to afbrydere, og vil gerne have at de to lamper skal tænde uafhængige af hinanden.
Skal jeg så bare sno de blå ledninger fra begge lamper sammen (som i videoen), og derefter tilslutte den ene brune til M1 og den anden til M2?