To lamper i samme udtag

Hej allesammen

Jeg skal til at tilslutte to loftlamper til samme udtag. Jeg så denne video og det ser overskueligt ud. https://www.youtube.com/watch?v=eBw4GUS-FnU&t=9s

Jeg har to afbrydere, og vil gerne have at de to lamper skal tænde uafhængige af hinanden.
Skal jeg så bare sno de blå ledninger fra begge lamper sammen (som i videoen), og derefter tilslutte den ene brune til M1 og den anden til M2?

1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis dine to afbrydere er bygget sammen i en kroneafbryder er tændledningerne sikkert M1 og M2, så ja det er måden at gøre det på.

fase
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis