Halløj eksperter!
Jeg har en Gorenje tumbler der har svært ved at slæbe sig selv i gang når der er en smule læs på. Jeg har ikke haft den åbnet endnu men har prøvet at dreje tromlen med håndkraft og den er næsten ikke til at flytte på. Udover det virker den fint uden mislyde eller andet - når den altså er i gang. Har i nogle tips til hvad jeg skal kigge efter når jeg splitter den ad?
Det er en Gorenje SensoCare D88464.