Bauknecht fryseskab

Hej,
Jeg har sådan et fryseskab fra bauknecht. Har vedhæftet billede af typeskiltet.

Når den er tændt, fryser den fuldstændig som den skal indtil den pludselig lyser rød, I lampen hvor der står Alarm.. Herefter stopper den med at fryse.

Nogen der ved noget? 🙏🙏

Mvh MegaO

Mvh MegaO
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Slet ingen der ved noget om sådan en sag? :)

Mvh MegaO
Hvis du fjerner fryseskufferne er der så meget is på bagvæg eller top ?

 

Nej det er der ikke

Mvh MegaO
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis