Hej,
Jeg har sådan et fryseskab fra bauknecht. Har vedhæftet billede af typeskiltet.
Når den er tændt, fryser den fuldstændig som den skal indtil den pludselig lyser rød, I lampen hvor der står Alarm.. Herefter stopper den med at fryse.
Nogen der ved noget? 🙏🙏
Mvh MegaO
Mvh MegaO