Hej herinde. :)
Jeg har haft en længere diskussion med en ven ift. om udendørs stik (til vores julelys) skal have en plastikpose spændt om sig eller ej.? Det handler om en 25 m. udendørs kabeltromle, som frit på terrassen. Håber nogle herinde kan gøre os klogere. :)