Tørretumbler lugter brændt Franker 20 24-12-2021 12:56 Det drejer sig om en Indesit tørretumbler. Jeg har renset aftrækket ud til. Men den lugter stadig brændt når den køre. Er der mere man kan rense eller kan der være en defekt? Vh Frank Jensen 4 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
ev elmand 30533 7480 24-12-2021 13:22 Hvis den fungere så er den sandsynligvis ikke defekt. Der kan være nuller mænd ( et helt regiment) overalt i sådan en maskine. Sidder de i varmelegeme kan det lugte brændt.Tag bagskjold af og løsne varmelegeme støvsug det hele så godt man kan. Topplade kan også afmonteres og der støvsuges. Det er bedst med en plast suge stykke hvis man ikke kan komme til at slukke for strømmen. Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
Franker Trådstarter 20 24-12-2021 14:47 Jeg takker for rådene. Jeg skal igang med at skrue efter jul så. Det giver jo god menning at nullermændene på varmelegeme vil lugte lidt brændt. Umiddelbart virker den så jeg vil rense alt hvad jeg kan komme til. God jul.
karl smart 2276 2600/2700 24-12-2021 17:37 Jeg ville kun bruge den under opsyn , en tørretumler som havde lugtet brændt var årsagen til at et nordjysk standhotel brændte ned til grunden , Mvh S.H. Tillid er godt men kontrol er bedre.......