Glædelig Jul til alle 😊
Hurtigt spørgsmål. Er ved at hænge en loftslampe op som har en transparent ledning. Jeg har kortet den op og kan se at når jeg afisolerer enderne så har enderne ingen farve 🙈 (blå og brun). Jeg ved godt at jeg skal forbinde til N samt M1 i loftsudtaget. Men er det lige meget hvilken en af dem jeg forbinder hcor, bare de bliver forbundet rigtigt?
Håber nogen kan være behjælpelig med et svar 😊