Godaften.
Jeg er så skide heldig at jeg her dagen inden Juleaften har en opvaskemaskine som siger ganske forfærdeligt.
Ved opstart af hvilket som helst program, står den og knurrer gevaldigt det første minut. Derefter kører den vaskeprogrammet og knurrer så kortvarigt, dog flere gange i løbet af vaskeprogrammet
Jeg har haft si og filter oppe og blive skyllet godt igennem, der var intet at komme efter her.
Afløbspumpe sidder ikke just til at komme til at se i bunden af filterhuset, så der kan ikke lige videre stilles diagnose på denne uden at skille det hele ad
Er vi ude i en defekt afløbspumpe her?
Mvh Daniel