Installering af vaskemaskine MisseW 1 21-12-2021 19:10 Jeg skal installere en vaskemaskine og jeg går ud fra at afløbsslangen skal sidde her, men hvordan gøres det lige? Synes ikke jeg har set det lavet sådan før 1 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
jenshøj 3604 4800 21-12-2021 19:28 Det ser ud til du mangler den vinkel, som slangen skal skrues på. Måske tidligere ejer er kommet til at tage den med?Se figur 4 på sidste side:https://res.cloudinary.com/evoleska/image/upload/v1524335252/product/1578544.pdf