Miele opvaskemaskine

Efter en flytning er min opvaskemaskine 45 cm Model G4722 SCU  helt død, når den tilsluttes 230 v (og ja med jord mellem stik)

Jeg tænker at ledningen måske har fået et klem eller er revet løs i tilslutningen. Jeg har ledt efter en detaljeret tegning / diagram evt. i princip form, så jeg kan se hvordan den er skruet sammen, men jeg har svært ved at finde nogle diagrammer på Miele produkter.

Har nogen af jer en god hjemme side, eller ved om der evt. sidder en for-sikring ifm.tilslutningsledningen der kan været gået?

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Prøv at kik hvor ledningen går ind i maskinen, på nogle fabrikater er den monteret med et stik, det kunne jo være gået løs.
Har du tjekket at der kommer strøm frem til maskinen..

Vi prøver igen, i morgen --
Den er selvfølgelig testet i andre kontakter. For at sikre at det ikke var selve hoveder der at mærkelig årsag skulle have en fejl, har jeg klippet det af og monteret en nyt 3 benet fra LK.
Jeg mangler en form for "komponent" oversigt, baglæns "IKEA" samlingsvejledning så jeg kan få skift maskinen ad, uden eksempelvis at få brækket en lille plastik tap af, forbi den skulle være skilt i en anden rækkefølge, lidt som denne her   
Der er ingen sikring i tilgangen til maskinen. Når der ikke nogen som helst liv i maskinen, skal du først sikre dig, at der kommer spænding på maskinen. Det du kalder "hovedet" er sikkert stikproppen, hvorfor har du klippet den af. Du skal begynde i den anden ende altså, hvor tilledningen slutter og ikke hvor den begynder. Så find ud af hvor ledninger går ind i maskinen og følg den til stedet, hvor den er tilsluttet. Mål om der spænding på. Måske er der fejl i betjeningspanelet. 

fase
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis