Slette alle fjernbetjeninger for portåbner

Jeg har ikke lige haft tålmodighed til andet end en enkelt søgning på nettet, som ikke gav mig noget svar. Har heller ikke (endnu) downloaded og læst vejledningen, men håber der lige er en der har svaret på stående fod:

Hvordan sletter man alle forbindelser til fjernbetjeninger, også (og især) dem man ikke er i besiddelse af (i fb. med huskøb)?

Ecostar portåbner. Har to fjernbetjeninger, Ecostar RSC2-433, og der findes tilsyneladende en håndfuld mere.

Jeg kan alt - når det lykkes.
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
det var nu ikke så svært at finde hvis det passer på din port. Du skal have slette alle koder og derefter kode den fjernbetjening som du ønsker aktiv
Jeg har kun fundet det ed at slette alle koder Jeg regner med at du ved hvordan man koder på ny.
jeg tror derer en trykfelt hvor der står T buttom senre står der P buttom. Og det er en knap i højre hjørne ifølge fig. 15

2 Deleting all memory spaces in the integral radio receiver (See Figure 15) Individual memory spaces cannot be deleted in a targeted fashion with the integral radio receiver, i.e. only complete deletion is possible (delivery condition). Push the T button on the operator cover and hold it down. The red LED will flash slowly for approx. 4 seconds, signalising readiness for deletion. The flashing rhythm becomes more rapid. Now, release the P button. Note: The deletion process will be aborted if the P button is released before 4 seconds have elapsed. Once the rapid flashing stops, all memory spaces have been deleted and the red LED will remain lit.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
ev elmand skrev den 16-12-2021 22:35:11

... der står T buttom senre står der P buttom. Og det er en knap i højre hjørne ifølge fig. 15

Hr du et link?

Jeg kan alt - når det lykkes.
rce0852 skrev den 16-12-2021 23:45:55

Hr du et link?

Tja, du skulle da nødig selv bruge 5min på finde linket

https://www.garagedoorsonline.co.uk/userfiles/download/Hormann%20EcoMatic%20C.pdf
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis