Hej, min pære i ovnen skal skiftes. Beskyttelsesglasset fik jeg skruet af, men så snart jeg rørte selve pæren, gik den i stykker. Nu har jeg så kun fatningen siddende + eventuelle glassplinter. Hvordan får jeg pillet fatningen ud? Jeg skal have ovnen ud fra væggen for at slukke for afbryderen. Derfor venter jeg til i morgen, hvor jeg kan lukke for sikringerne mens det er lyst. Jeg har tænkt mig at jeg må ind i fatningen indefra for at få den løs? Men hvordan?
ingeborg
Når lysten driver værket