Svindelfirma, fjernelse af

Er der nogen der kan fortælle, hvordan man fjerner svindelfirmaet captcharesolverhere fra computer windows 7 ?



Neslein
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har du prøvet de mange løsninger, som Google giver?
Den anviste side er på uforståelig engelsk.



Neslein
Gå ind på siden "spywarefri.dk", og opret dig i deres forum, så kan de med relativt få midler (software og udlæsning af den software du selv installerer)  hjælpe dig, uden det koster dig en bøjet 5-øre.

 

Du skriver i dit svar, at den anviste metode ikke vil koste mig en bøjet 5-øre. Jeg har været inde på spywarefri.dk. De vil have 299 kr. Har jeg misforstået noget?



Neslein
Annonce
Ja, følgende:

1. At spyware fri ikke sælger et produkt.
2. At du skal oprette en tråd i deres forum, så får du gratis hjælp.
3. At det du har set til 299,- er en reklame for et antivirusprodukt, som ikke er associeret med spywarefri.dk.
4. At du højest sandsynligt er i målgruppen for afsenderen af førnævnte reklame 😀


Elektronikteknikeren
Neslein skrev den 13-12-2021 14:33:19

Den anviste side er på uforståelig engelsk.

 Højerklik på musen og klik på "oversæt til dansk"


Hilsen Jens J.

"Køb billigt og græd mange gange, eller køb kvalitet og græd én gang"
Neslein skrev den 13-12-2021 20:31:53

Du skriver i dit svar, at den anviste metode ikke vil koste mig en bøjet 5-øre. Jeg har været inde på spywarefri.dk. De vil have 299 kr. Har jeg misforstået noget?

 hvis du følger linket i mit første indlæg, så oppe i højre hjørne, er en orange "knap" der hedder "Tilmeld".

Ydfyld pop-op vinduet, og lav en profil.
Gå derefter herind og læs vejledningen der linkes til, og så er det muligt for dig at få hjælp til selvhjælp herefter.

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis