I morges satte jeg en vask over før jeg tog på arbejde. Da jeg kom hjem, var relæet slået fra. Jeg fandt hurtigt frem til, at det var vaskemaskinen, som var banditten, da relæet slog fra i samme øjeblik jeg tændte for maskinen.
Varmelegemet var sat til med papir/uld/you-name-it. Da jeg havde grovrenset det, så det ud som på billedet. Jeg prøvede at sætte det løseligt tilbage, tilslutte strøm, og igen slog relæet fra med det samme. Som det ser ud tænker jeg alligevel, at det må være et godt første bud at prøve at udskifte. Hvad tænker I? Eller er det noget andet, når strømmen slår fra øjeblikketligt, når jeg tilslutter strøm til maskinen?
Vh
Fumle