Jeg står og overvejer at få lagt strøm ind i et sommerhus (et hus der senere skal rives ned for at bygge et nyt) og tænker på hvad der er bedst og billigst.
Jeg bad en elektriker om at give et bud. Nu farer jeg så vild for hvad koster det egentligt ? En ny (eller brugt) strømladertavle-boks med måler fik jeg at vide er nødvendig. Den koster mindst 10500,- kr. med indbygget måler som jeg fik at vide det skal være.
Men er det billigere at bruge eller få sat en almindelig strømmåler op som afsæt? Bare så jeg ikke skal gøre noget to gange, altså el-installation fra transportabel strømladertavle til indbygget strømrelæ.
Er der noget jeg skal være opmærksom på og er der en der har et råd i den forbindelse?