Meget lungent vand

Hej med alle jer :-)

Jeg har et problem. Jeg bor på et nedlagt landbrug, sammen med min kæreste og min datter. Her om vinteren kører vi på pillefyr, som fungere rigtig godt. Men de sidste 2 år, har der her op til at det er blevet lige omkring 0 grader udenfor, ikke være rigtig varmt vand i huset. Mit gulv varme ude på badeværelset virker heller ikke mere. Jeg er helt blank på hvad der kan være galt. Da der var 7-10 grader udenfor, var der fint varmt vand og gulv varme på badeværelset. Det er først lige kommet efter der har været snestorm udenfor i midtjylland :-) jeg håber der er nogen der kan hjælpe med at forklare hvad der Evt. Kan være galt.
På forhånd, tak for hjælpen :-) 
13 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvor varmt er dit fremløb når det er koldt?
Hvad styrer temperatur på din varmtvandsbeholder og din gulvvarme?
Der sidder alm termostat til at styre gulvvarme, og imens vi kører på fyret her om vinteren kører vi udenom varmtvandsbeholderen. Har vi altid gjort. Men det er først når der bliver rigtig koldt udenfor at det varme vand forsvinder. Vi har fint varme i radiatorer. 
Kører uden om hvordan mener du ?kører den på el?
Om sommeren og foråret tænder vi for varmtvandsbeholderen, fordi der slukker vi pillefyret. Så bliver varmtvandsbeholderen slukket igen når vi starter pillefyret i efteråret og vinteren. 
Ja ok men hvad styrer temperatur 
Jeg har ikke rigtig set nogen former for termostater til at styre varmen med. Der løber en masse rør nede i kælderen som er isoleret. Der løber nogle rør hen til varmtvandsbeholdern. Men jeg kan ikke se noget der styrer varmen nogen steder 
Har du prøvet at lufte den ud?
Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis