Har jeg en cirkulationspumpe?

Hej
Jeg har været nødsaget til lukke min fjernvarme, da jeg har slået hul på et gulvvarmekredsløb, da jeg brød mit gulv op. I den vejledning jeg læste i forbindelse med afbrydning sf fjernvarme, stod der at man skulle slukke for sin cirkulationspumpe, så den ikke tog skade. Jeg har dog ingen anelse om jeg har en cirkulationspumpe. Jeg har taget nogle Billeder. Kan I se om der er en cirkulationspumpe? 

Hej Jeg har været nødsaget til lukke min... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Nu får jeg bare brudt det gulv ned i en fart, så de så kan proppe rørerne, så vi igen kan få noget varme.
Hvis blot din vvs-er kan komme til enderne af gulvvarmerørene, eller rørene til gulvvarmerørene, kan han hurtigt proppe dem af. Du behøver ikke at banke hele gulvet op hvis du i første omgang ”blot” skal have varme på.

Søren O
Ja, du kan godt bede om ikke at få samme mand på besøg. Eller evt at han har en kollega med (uden du betaler for to mand).

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
Du har vel også selv et ansvar for at have banket hul i røret, så om det er tomt eller ej når du banker skal det stadig lappes.
Det kan godt være han er ung og uerfaren, så derfor burde du give ham en chance for at lære af sin fejl  og selv komme og lave det.

 Der er intet der er umuligt, det umulige tager bare lidt længere tid.

Så fik jeg brækket gulvet op der hvor diverse rør kommer ind på badeværelset. Så nu har vvs’eren været forbi og proppe rørerne, så vi igen har varme og varmt vand i huset. Skønt. God weekend.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis