Gipsplader på træskelet. Skruer stikker ud

Se godt på billederne. Jeg har simpelthen svært ved at sænke mine skruer :( nogle tips og tricks?
Jeg bruger en Black&Decker akkurat bore maskine

Jeg har en lille et værelses lejlighed som jeg er ved at renovere og jeg gør det selv. Jeg har stor interesse for den slags og glæder mig til at prøve, men jeg har aldrig prøvet noget lignende :D
13 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har du prøvet at stille momentet på boremaskinen op til et højere eller maks. moment? En boremaskine uden momentindstilling, skruer indtil du slipper startknappen, men kræver at du ser på hvor langt skruen er inde. Prøv at skrue skruen lidt længere ind uden at den gennembryder pappet.

fase
Slettet

 Ingen håndværksmæssig uddannelse :-)

Er det hårdgips eller almindelig gips du skruer i?

Elektronikteknikeren
det er ultra Board 15mm.
Jeg har prøvet alle momentindstillinger på min maskine. Mit problem er at min maskine simpelthen ikke kan presse dem længere ind end som vist billedet, så jeg kan slet ikke presse skruen så jeg kan simpelthen ikke gennembryde pap 

Jeg har en lille et værelses lejlighed som jeg er ved at renovere og jeg gør det selv. Jeg har stor interesse for den slags og glæder mig til at prøve, men jeg har aldrig prøvet noget lignende :D
Annonce
Har du prøvet med en kraftigere maskine?

fase
Skal der ikke bruges  en speciel skrue til ultra board med mindre hoved fræseskær.
Der er i hvert fald tilhørende skruer
Skruer

 Ingen håndværksmæssig uddannelse :-)

​Jeg bruger de her. Anbefalet af den i silvan

Jeg har en lille et værelses lejlighed som jeg er ved at renovere og jeg gør det selv. Jeg har stor interesse for den slags og glæder mig til at prøve, men jeg har aldrig prøvet noget lignende :D
Skruen skal hedde ehg
Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis