Danfoss CF-MC der ikke vil vælge Install mode

Endnu en af vores CF-RD rumfølere døde i dag, og jeg ville afinstallere og koble udgangen på en af de andre følere, indtil jeg fandt en ny.
Efter afinstallation af den døde rumføler, kan jeg ikke aktivere Installation. Jeg vælger Install, men når jeg trykker OK, slukker dioden.
Nogen gode idéer?

Mvh Morten
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har du afinstalleret udgangen på mesteren også.

Der er intet der er umuligt, det umulige tager bare lidt længere tid.

Hvis du mener om den døde rumfølers udgang er afinstalleret, så ja: MC blev sat til uninstall, udgang valgt, og OK  (Udgangen kan heller ikke vælges, når jeg prøver uninstall igen)
Så prøv at afmelde den rumføler samt udgang hvor du vil tilmelde den der er kaput og kode det om.

Det hjælper ikke, eller også ved jeg ikke hvordan man afmelder/uninstaller rumføler kontra udgang. På MC kan jeg lave en uninstall af udgang. Hvordan afmelder man en rumføler? Der står kun hvordan jeg laver en reset af rumføler.
Sidst lavede jeg en uninstall på den udgang hvor rumføler døde, og en install af den nye rumføler.
Nu står jeg med en rumføler efter reset, der ikke tænder display, men blinker 5 gange når man laver linktest. Og en MC der ikke vil lave install. 
Reset rumføleren . 

Annonce
Rumføleren er resat igen (batteri ud, hold knap nede, mens batteri isættes og vent på blink), men desværre ingen forskel.
Hej Morten, hvordan fik du løst problemet. Jeg står med samme problem :/
Hej mbr114
Det blev desværre ikke løst, og da jeg efterhånden var træt af at købe nye (det var ikke den første føler der døde), og da producenten ikke svarede, valgte vi at skifte det hele. 
Mvh Morten

MBR114 skrev den 20-01-2023 12:53:07

Hej Morten, hvordan fik du løst problemet. Jeg står med samme problem :/

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis