Bedste løsning ved hullet væg

Hej venner!
Har lige overtaget nyt (gammelt) hus i dag og skal b.la. have malet vægge. Tidligere ejer har naturligvis haft diverse ting monteret på væggene, og det har selvfølgelig efterladt en del huller.
Hvad er den bedste løsning for at få en godt resultat? Væggen er filtet.
Jeg forestiller mig ikke, at man kan spartle store huller, uden at det bliver tydeligt at se?
Er det muligt at skære en bane af filten af, lægge en ny på, og så 'splejse' dem sammen?
Eller hvad er den mest professionelle løsning?
På forhånd tak. Mvh Martin 🙂
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det kan godt spartles og males så der bliver pænt, strukturen fra malerrullen skjuler det meste.
Bliver sværere at finde maling i samme nuance og glans, bedste løsning er at male det hele - isf så husk at vaske ned med grundrens.

/BOFH

Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

Fyld huller ud med spartelmasse uden at svine ud på filt. Eller vask det grundig efter. Når massen dagen efter er sunket kommer sidste sidste spartling og ligeledes så lidt som muligt på filt. Inden det tørre dupper du med en køkkensvamp eller sammen krøllet avis. Bare ikke er helt glat når du er færdig kan det ikke ses.
Det gode råd er at male det hele. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også