Transformer 230v til 24v til ringeklokke

hej
Hvor kan man købe 230v til 24v transformer man kan sætte i stik og så trække ledning til ringeklokke (se billede)
På Amazon usa har de masser men der står 110vac to 24vac så tænker man ikke kan sætte sådan en i danske stik med 230v?
Alternativ er den på andet billede, kan den bare kobles på et eludtag (fx lampeudtag med fast steøm) og trækkes til dørklokken.?


p /p
12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Der løber told og moms på plus et adm.  gebyr på 160 kr , det gælder for alt købt uden for EU  , så pas på  et billigt køb kan blive meget dyrt.

Mvh S.H.
Hvorfor udsætte noget til i morgen , hvis man kan få andre til at lave det idag............
karl smart skrev den 01-12-2021 13:37:05

Der løber told og moms på plus et adm.  gebyr på 160 kr , det gælder for alt købt uden for EU  , så pas på  et billigt køb kan blive meget dyrt.

 Jeg kommer til USA et par gange om måneden, så det er ikke et problem. 


p /p
- og vær lige sikker på om det er 24V ac eller dc.   

 

Skal ringeklokken bruge AC eller DC (hvilken en er det)?
Jeg har sådan en Google Hello, og den skulle have AC. Og det var ikke let at finde en forsyning med den rigtige spænding som både ringetryk og ringeklokke kunne tåle.

Det er ikke sandt, at der kommer gebyr på 160 kr på pakker fra udlandet. Det gør der ikke, hvis afsenderen allerede har betalt told og moms.

Annonce
jenshøj skrev den 01-12-2021 16:31:38

Skal ringeklokken bruge AC eller DC (hvilken en er det)?
Jeg har sådan en Google Hello, og den skulle have AC. Og det var ikke let at finde en forsyning med den rigtige spænding som både ringetryk og ringeklokke kunne tåle.

Det er ikke sandt, at der kommer gebyr på 160 kr på pakker fra udlandet. Det gør der ikke, hvis afsenderen allerede har betalt told og moms.

 Det skal være AC 8-24v 20va 

Det er eufy Doorbell.  Jeg henter selv i usa så alt det med told er ik et problem. Men kan man bruge den 110ac til 24ac transformer i et dk stik er spørgsmålet

p /p
Du kan sikkert ikke bruge 110 V apparater i danske stikkontater. Så skulle der stå 110 / 240 v. - 24 v eller så dan noget lignende.
Men der findes mange lignende strømforsyninger som laver 24 V ac. Jeg har da flere liggende fra tidligere julebelysning. F.eks Denne link

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Hvorfor i alverden bruge amazon USA til ting der skal bruges i DK???
Amazon findes også i EU. Har den ENORME fordel at alle dimser er til 230 V. Just sayin'

Bent Andersen skrev den 01-12-2021 22:56:49

Hvorfor i alverden bruge amazon USA til ting der skal bruges i DK???
Amazon findes også i EU. Har den ENORME fordel at alle dimser er til 230 V. Just sayin'

 Hej Bent
du må da meget gerne linke til det jeg søger så, for jeg kan ikke finde det.


p /p
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis