billeder i mms flytter ikke til ny telefon.

Jeg har skiftet telefon og fik på en eller anden måde ved hjælp af wifi flyttet kontakter og tekst beskeder over i den nye. Men alle billederne som var med i mms-erne Ligger tilbage på den gamle. Hvordan flytter jeg billederne? Jeg kan se dem på den gamle selvom sim kort er i den anden telefon. Mine egne billeder ligger på et sd-kort i telefonen.
På forhånd tak .

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Mine egne billeder ligger på et sd-kort i telefonen.
Tag kortet ud af den gamle telefon og sæt det i den ny telefon. For nu at være sikker kopierer du først billederne over på din computer. Billederne ligger ikke på SIM kortet.

fase
Hej Fabrin. Tak for svar. Det har jeg gjort og alle de billeder jeg selv har taget er i den nye telefon. men de billeder som er sendt til mig som mms ligger tilbage på den gamle telefon. Det er kun tekstdelen af mms-en som er flyttet til den nye.

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Kan du ikke kopiere billederne over på din computer? Eller pege på den og vælge gem.

fase
Det ved jeg ikke. Udgangspunktet var at hvis du feks har en samtale kørende med din søn hvor billeder sendes fra den en og andre fra den anden som en del af tråden så hænger billederne jo sammen med de forskellige tekststykker. Billederne har jo størst værdi når de er sammen med teksten. Hvad gør andre når de skifter telefon? hvad gør du?

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis