Udendørsspot

Undskyld jeg får bombet gruppen for tiden, men når man bliver husejer, kommer der mange spørgsmål.
Vi har udendørsspot men med ældre LED pære der giver et meget svagt lys, vil gerne have en nyere kraftigere led sat i. Men hvordan skiftes disse pære? Skal den inderste ring fjernes ved at dreje eller er den en del af pæren? Tør ikke tage fat før jeg er sikker på det jeg gør er rigtigt. Det er 230 volt, og GU10.
Er der noget jeg skal være opmærksom på i forhold til køb af nye pære? 
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det ligner dem jeg har, hvor man skal hive fat i den yderste “ring”, evt. i hullet i mellem brædderne, og så hive hele dækslet af, hvor pæren så efterfølgende kan tages ud. 

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Wezio skrev den 30-11-2021 01:02:22

Det ligner dem jeg har, hvor man skal hive fat i den yderste “ring”, evt. i hullet i mellem brædderne, og så hive hele dækslet af, hvor pæren så efterfølgende kan tages ud. 

 Så yderringen skal afmonteres for at få pæren af. Er den inderring en del af pæren? 

BTA Handyman skrev den 30-11-2021 18:44:39

 Så yderringen skal afmonteres for at få pæren af. Er den inderring en del af pæren? 

 


Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis