Sidevendt front-kamera ?

Mitsubishi Outlander 2020.
På grund af høje hækkeplanter og bilens lange næse er det ret vanskeligt, at se hvad der kommer fra venstre (og højre) når jeg skal ud på den nærmeste landevej.
Jeg tænkte om det kunne være en mulighed at erstatte bilens køler-monterede front-kamera med to der er vinklet til venstre hhv højre. En kontakt - muligvis forbundet til blinklyset - kunne så vælge kamera, hvis signal føres gennem det originale front-kamera kabel.
JA ?
MULIGVIS ?
DET MÅ MAN IKKE !
DET GØR MAN SÅDAN:..........

/Bjarne

Med venlig hilsen
Bjarne

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Kender ikke løsning eller regler, men du skal vel have kamera til begge sider uanset blink lys stilling. Der kan jo komme biler fra begge sider.
Jeg har set konkave spejle anbragt på den anden side af vejen. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Jeg har et kamera i højre side på min arbejdsbil, det er tændt hele tiden, når jeg køre fremad, det fik jeg monteret hos den lokale autoelektriker, det er samme skærm som bakkameraet, sidekameraet slukker når den sættes i bakgearet.
Den har været til syn siden uden bemærkninger, men om det er lovligt aner jeg ikke.

Vi prøver igen, i morgen --
Prøv at se specialkameraer.dk De har trådløse bakkameraer, hvor man kan splitte skærmen i to og fire felter, så man ser flere kameraer samtidigt. Koster 4 af de lange.
Tak! Jej kigger på specialkamera.dk. En Mitsubishi Outlander 2020 har kun den GPS som sidder i din mobilos gennem appen Android Auto / Apple (???).

Med venlig hilsen
Bjarne

Du kan jo´vælge at købe en garmin gps, som jeg husker var det den billigste løsning.
Jeg valgte det andet da de kunne levere det højtsiddende stoplys, med bakkameraet indbygget.


Vi prøver igen, i morgen --
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis