Vores Siemens Eq7 espressemaskine kan ikke lave mælkeskum mere, efter den 1 år har stået på loftet uden brug af den.
Den er afkalket, og rengjort. Mælke skummeren har været adskilt og rengjort.
Den laver damp, både uden og med mælkeskummer monteret. Og dampen er “med” lige fra starten.
Mælken der kommer i koppen er varm, men ikke skum, der er ca 5 mm på toppen
Det eneste jeg lige kan komme på er at damp temperaturen er for lav. Nogle forslag, og hvad skal damp temperaturen være
/Birger