Her derude.
Hvis din maskine kommer med fejlen, ingen vand, afløb stoppet.
I bunden af maskinen sidder en nivau swits, og en spildbakke hvor der kan samles vand.
Sluk for stikkontakten !!!!
Demontere listen i bunden, fjern den skrue i hver side, fjern skruerne omkring lågelåsen 2 stk, fjern den skrue der sidder under gummipakningen 1 stk.
Fjern låseringen omkring gummipakningen ca 2 mm tyk tråd med en fjeder, træk gummibakningen af fronten og skub den ind i maskinen.
Derefter kan fronten løftes af, træk ud i bunden, sæt den forsigtigt fra dig, lige i bunden af bakken sidder den niveau swits der melder fejl, der skulle være vand i spildbakken, er der ikke det, så melder jeg pas.
Men fjern vandet med en klud.
Saml i omvendt rækkefølge, men husk at få udløser til låge på plads inden du skruer det hele fast.
God fornøjelse.