Ny bil Toyota hybrid

Er der nogle der kender noget til Hybrid biler, vi tænker på en Toyota C-HR hybrid, vi har så mange de siger det er en god bil Altså Hybrid andre siger den går hurtig i stykker, andre siger den er meget dyr.
Hvad siger i bil folk her.
Ha en god dag  Preben41

preben

Er der nogle der kender noget til Hybrid biler, vi... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Alt det med forureningsfri biler, er jo det rene fup. Strøm til disse biler kommer jo ikke bare ud af den blå luft.
Det eneste alternativ i dag er og bliver atomkraft og så lidt vandkraft. Alt andet er narreværk.

Med venlig hilsen
ktm

 

KTM, er du rigtig klog. 68'er generationen  er i mod atomkraft og er ikke fulgt med udviklingen af atomkraft, Thoriumreaktorer. Nu prøver de så at bilde os ind, at de er i stand til at ændre klimaet i hele verden ved at stille et par vindmøller og solceller op. Vi bliver taget godt og grundigt i den nederste del af ryggen, enten vi vil eller ej.

fase
68 generationen, som jeg desværre selv tilhører via mit fødselsår, har alle dage været komplet sindssyge. Jeg har alle dage afskyet de galninge og deres sindssyge gerninger. De har ødelagt så ufatteligt meget for vor tids generationer.

Med venlig hilsen
ktm

 

Stort Tak til alle der har skrevet her, det er jo en ordenlig gang skriverier der kom gang i ang. mit indlæg ang. Hybrid biler
Vi har nu prøvet  
                                                            Toyota Yaris Cross Hybrid SUV 1.5 Hybrid Dynamic Force Elegant e-CVT
og det var en meget dejlig bil at køre i, vi var også ude på vores motorvej her uden for Tallinn og 120 km. den kørte meget godt og behagelig  vi kørte omkring 2 timer også på landeveje og i vores tæt pakket Tallinn vi brugte 4,6 ltr benzin
i snit info skærmen kunne vi se at hver gang du slap gassen ladede den op, og når du kørte brugte den både strøm og
benzin  her hos os er der jo ikke så meget afgift så vi fik et tilbud på 25500 EU altså omkring 180000-185000 DKR
med et års forsikring på både Lovpligtig og kasko vi fik også nogle andre ting vi gerne ville have med uden betaling,
levering midt mars. 2022
Ha en god dag  Preben41
       

 
                                                      

                                               
       
   

preben

Så har vi endelig fået vores Toyota Yaris Cross Hybrid, vi fik den for 14 dage siden efter at have ventet ca. 1 år på den,
men det var vær at vente på den, den køre dejligt og nu når benzinen er kommet op i pris så er jo meget dejligt
nu har vi kørt i byen og på lande-motorvej og den køre 4,2 på lt. så det er jo noget anden en vores gamle Ford Focus den kørte ca.7-8 lt.
Forden har vi solgt til min kones søster, hun har været efter os, siden vi  bestilte Toyotaen  hun ville købe den for 1200 EU altså omkring 10.000 Dkr den gamle Ford kørte godt og jeg var ledt ked af at komme af med den, vi har haft den i næsten 15 år og kørt 123.000 Km.
Ha en god dag
MVH Preben41 

preben

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis