affugter slår fra

jeg har en affugter fra danske Thermex som har fungeret fint indtil nu hvor den ikke vil starte og eller slår fra lige efter jeg drejer justerings knappen ned og op til den kortvarige tænder.
Er det manglende rengøring eller en sensor der er defekt.
den starter jo men står fra med det samme?

 med venlig hilsen
Poul Erik

Poul Erik
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis den en med indbygget kølekompressor, kunne det lyde som om kompressoren ikke virker mere, måske kun startrelæ hvis du er heldig, og at det kan købes/udskiftes.

Vi prøver igen, i morgen --
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis