Hjælp til gammelt lameudtag

Hej med jer!

Håber på lidt ekspertviden her.

Jeg har et gammelt lampeudtag med klemmer til følgende:

M1, F, M2 og 0.

Dvs. jeg ved at jeg har en dobbeltafbryder og kan have to lamper i udtaget. 0 er nullederen, men hvad er F?

Bagtil er der fremført (stive) ledninger i følgende farver:

M1: 1 rød
F: 3 hvide
M2: 1 blå
0: 3 sorte

Kan man få installeret en ny 5-polet LK FUGA med disse ledninger til rådighed?

Tak!
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
F er fasen , den skal du ikke pille ved ,  M 1 og M2 er lampeledninger som du skal bruge sammen med O

Mvh S.H. 
Tillid er godt men kontrol er bedre.......
Jeg har et gammelt lampeudtag med klemmer til følgende:

M1, F, M2 og 0.

Dvs. jeg ved at jeg har en dobbeltafbryder og kan have to lamper i udtaget. 0 er nullederen, men hvad er F?

Bagtil er der fremført (stive) ledninger i følgende farver:

M1: 1 rød
F: 3 hvide
M2: 1 blå
0: 3 sorte

Kan man få installeret en ny 5-polet LK FUGA med disse ledninger til rådighed?

Tak!

 Du kan skifte udtaget ud med et nyt 5 polet udtag, såfremt afstanden mellem skruerne til montage er ens.


fase
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis