Hej med jer!
Håber på lidt ekspertviden her.
Jeg har et gammelt lampeudtag med klemmer til følgende:
M1, F, M2 og 0.
Dvs. jeg ved at jeg har en dobbeltafbryder og kan have to lamper i udtaget. 0 er nullederen, men hvad er F?
Bagtil er der fremført (stive) ledninger i følgende farver:
M1: 1 rød
F: 3 hvide
M2: 1 blå
0: 3 sorte
Kan man få installeret en ny 5-polet LK FUGA med disse ledninger til rådighed?
Tak!