Jeg har en whirlpool kondenstørretumbler model FT M11 82Y, som er meget lang tid om at tørre tøjet. Jeg renser filtrerene i bunden ved døren, efter hver tørring. Når tørretumbleren kører dannes der meget damp i badeværelset, hvor den står og der samles stort set ikke noget vand i opsamlingsskuffen.
Er der nogen som har en idé til hvad der kan være galt?
Vh Trine