Hejsa.
Min lysdæmper er gradvist holdt op med at virke.
Det skal forstås sådan at den har haft en fjedereffekt, der over den sidste månned gradvist er forsvundet.
Jeg tænker det er en fjeder eller et stykke metal der skal bøjes, men jeg kan ikke lige hitte ud af det.
Er der en klog der vil give mig et tip?
Jeg vedhæfter et par billeder.
Ps. det er en dobbeltafbryder, ,og der er kun dæmp i venstre side.
Tak for hjælpen.
Mvh Lasse