Hvad er der galt med min lysdæmper?

Hejsa.

Min lysdæmper er gradvist holdt op med at virke.
Det skal forstås sådan at den har haft en fjedereffekt, der over den sidste månned gradvist er forsvundet.
Jeg tænker det er en fjeder eller et stykke metal der skal bøjes, men jeg kan ikke lige hitte ud af det.
Er der en klog der vil give mig et tip?

Jeg vedhæfter et par billeder.
Ps. det er en dobbeltafbryder, ,og der er kun dæmp i venstre side.

Tak for hjælpen.

Mvh Lasse
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
jeg er lidt uening med dig Fabrin lige her... den afbryder er en af de "nye" i fuga serien, og jeg syntes at kunne se en bladfjeder stikke lidt ud det er sikkert den der skal skiftes den fåes her. bladfjeder
Ja, det kan godt være, du har ret. Måske skulle jeg besøge Louis Nielsen   

fase
Tak for hjælpen og hav en god dag.

Mvh Lasse
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis