er postnord blevet et svindelfirma

har andre oplevet problemer med postnord
nu har jeg flere gange oplevet at de klister labels over med en ny , med dem selv som afsender , så de an levere i pakkeboks i stedet for hjemmelevering som der er betalt for
den sidste har de ikke engang givet besked om at den var kommet , da jeg erfare dette og kontakter dem , sender de den retur 2 dage efter min henvendelse og siger at det ikke er deres problem med at erstatte varerne, efterfølgende ignorere de mig bare ,
er dette blevet normalt for leveringer udenfor byzone , i mine øjne er det bedrageri
har andre oplevet problemer med postnord nu har... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Ja den er også tit brugt!

Ganske vist er  døren til opgangen låst mellem kl 23 og 05.00 pga "vandaler" og unge som synes det er #smart" at stå og ryge hash opgangene fx.

JEg hælder mest til at alene fordi jeg bor på 2. sak uden elevator, så er det lettere for dem at påstå jeg ikke er hjemme.

Jeg bor i en forholdvis lilleby, så det er ikke som i Vollsmose, eller Tingbjerg, hvor posten, politiet, eller Ambulancen risikerer at blive mødt med brosten eller lign.

Den ondeste de kan møde er min nabo hvis hun vågner, men selv hende kan tales til ro gg.
Jeg har dog fået begge mine pakker i dag som jeg forventede, omend lidt senere end de plejer men det går nok.

Føsrst Bilka omkring kl 12. (post Nord) heldigt jeg vågnede af et meget let bank på døren, men det plejer at gå....

Dernæst skulle jeg gerne have en Bærbar PC fra GLS, den er meget vigtigere, men jeg faldte i søvn fordi jeg sov dårligt i natten før i dag.

Jeg havde heldigvis sagt ok online til at de blot skulle stille den uden kvittering, og den er også ankommet.

Nu skal jeg bare have byttet min 32" computerskærm hos elgiganten, det blir staks sværere...
Ja det er også et problematik.

Der er kun i storbyer at opgange konsekvent er aflåst og personer med nøgle derfor kun kan få adgang. I mange små byer er den kun aflåst i nattetimerne (herunder her).

Men den undskyldning bruger de også gerne til ikke at bevæge sig op på 2. sal, hvor man har betalt for at de leverer....

Og vil igen pååege:

Men GLS, DAO, Bring, eller Nemligs egne bude, eller det lokale pizzaria, så er der aldrig problemer. Det er KUN POSTDK, som ALTID skaber problemer. Ved at påstår jeg ikke er hjemme fx, altså jeg har div sygdomme jeg er sgu hjemme hele dagen, jeg er ikke engang bare et smut i Brugsen eller lign !
Ja det er også en "klassiker
" ;/"
Her er døren altså åben i alle dagtimer, og postkasserne ER lige inden for døren.

I øvrigt så var jeg slet ikke hjemme.

Minder mest af alt om at pakkebudet allerede på forhånd har besluttet at jeg ikke er hjemme, og at opgangen til min opgang er llåst MV, hvilket overhovedet ikke er tilffældet.

Hvis indholdet i pakken ikke er "need to have", men "nice to have" blot så lader jeg konsekvent pakken gå retur, så må selv samme bud jo prøve igen 10 daqe senefe.

Nogle af dem glemmer vist at man faktisk BETALER for levering!

fx har jeg heller aldrig hørt om nogen der ringede efter en pizza hos deres lokalepizzaria med bud, og budet så kom med en regning og ikke en pizza - som essensielt set er det postNord gør

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis