Fuga lysdæmper

Jeg har Fuga skydelysdæmper som driller lidt.

Den vil ikke altid tænde og hvis jeg skruer helt op for lyset, så går det ud.

Jeg kom til at tænke på om det kan have noget med belastningen at gøre, i vejledningen står der at den skal være mellem 4-26 VA.

Men hvad betyder det? Jeg har 3x7,5 W pærer i.


Mvh. Ole
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
det er også et krav at lamper( pærer) er dæmpbare / Dimable 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
Ja selvfølgelig, det er de også😊

Mvh. Ole
Du skal højst sandsynligt indstille dit max nievau. Har før oplevet at dette kan afhjælpe problemet. 
Maks niveau er et godt bud, men nogen gange virker det at skifte imellem forkant til bagkant dæmpning.
Se vejledning men det er noget med at holde trykknap inde i 10 sec med skyderen i midterstilling. Jeg husker ikek om det er fra slukket eller tændt stilling. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
Ja det har jeg også gjort, da pærerne ellers blinker.

Nu kan jeg heller ikke indstille min/max uden at dæmperen går tilbage til fabriksindstillinger.

Mon den er gået helt kold efter 1 måned.

Mvh. Ole
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis