Væltet dele af skillevæg. Hvordan afslutter jeg?

Hej. Jeg har væltet noget af en skillevæg og nu ser det sådan her ud. Kan i komme med ideer til hvordan jeg afslutter og gør den helt lige igen. Jeg har væltet lidt for meget og væggen skal helst gå til der hvor der er 3 huller lige oveni i hinanden

Jeg har en lille et værelses lejlighed som jeg er ved at renovere og jeg gør det selv. Jeg har stor interesse for den slags og glæder mig til at prøve, men jeg har aldrig prøvet noget lignende :D
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Af skade bliver man klog....
Køber nogle nye blokke og sætter / klistrer dem i, efter du har skåret de skæve ud.
Skærer dem til bagefter med f.eks. en gammel sav. 

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
PeterR skrev den 09-11-2021 17:01:10

Af skade bliver man klog....
Køber nogle nye blokke og sætter / klistrer dem i, efter du har skåret de skæve ud.
Skærer dem til bagefter med f.eks. en gammel sav. 

 Kan du skrive lidt mere?

“Skåret de skæve ud”. Hvordan gør jeg det. Bajonet sav? :)


Jeg har en lille et værelses lejlighed som jeg er ved at renovere og jeg gør det selv. Jeg har stor interesse for den slags og glæder mig til at prøve, men jeg har aldrig prøvet noget lignende :D
For at lime dem sammen skal de skæres lige. Det var nok nemmest at gøre under selve nedbrydning. Men nu står du med det på den her måde. Der er sket det at væggen er revnet der hvor den var svagest, nemlig hvor el-røret var muret ind.
Bajonet sav er et godt bud, men det kan også være en almindelig fukssvans
Du starter med at strege op, bore en række huller så bajonet sav starte. Huller må godt være en smule væk fra stregen, så når stykker er kommet ud kan du pudse kanten mere præcis ved starten med bajonet sav.
 Det skal skæres lige og i lod for at det er nemt at få stumpen til at passe. Og så skal det helst være lidt i forbandt.


Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Jeg savede sgu lortet helt lige, købte mørtel og et par multiblokke og volia! Det ser lige ud. Tak for hjælp folkens! :)

Jeg har en lille et værelses lejlighed som jeg er ved at renovere og jeg gør det selv. Jeg har stor interesse for den slags og glæder mig til at prøve, men jeg har aldrig prøvet noget lignende :D
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis