voldsom mange ulæste indlæg

Jeg her her i dag fået en liste på over 660 ulæste indlæg, nogle helt tilbage fra år 2000 Der er sket noget lignende tidligere.
Hvorfor ? 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det sker jævnligt, tror det er i forbindelse med opdatering af siden.

Så er det jo godt man ikke er forpligtet til at svare på alle   

Vi prøver igen, i morgen --
Erik & je_ns, har I haft problemet siden? Altså at der er alt for mange ulæste?

Og en anden ting: Læst/ulæst er teknisk set meget, meget komplekst som det er lavet i dag og kompliceret at vedligeholde (læst-status gemmes på tråd-niveau, for hver eneste bruger, dvs ). Jeg overvejer om vi kan nøjes med en mere simpel udgave, hvor vi kun holder styr på "nye/ulæste indlæg siden sidste besøg".

Vil det være godt nok på dén måde?

Mvh. AllanE
Jeg har ingen problemer hvis der pludselig kommer mange ulæste tråde, jeg kikker så bare de første/nyeste, og markere resten som læst.

Vi prøver igen, i morgen --
Jeg har ikke haft "problemer " i flere måneder. Og det er da heller ikke et stort problem, hvis det blot står i Dato orden. Så kan man jo blot kigge tilbage til man sidst har været der. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Jeg har heller ikke problemer med ulæste indlæg. De kommer, fordi jeg ikke af en eller anden grund, ikke har læst et indlæg. Niveauet der på siden må gerne være over facebookniveau, hvor alle svarer på alt, uanset om man har et nogenlunde rimeligt svar på det stillede spørgsmål.

fase
Annonce
S. Fabrin skrev den 27-04-2022 22:05:17

 Niveauet der på siden må gerne være over facebookniveau, hvor alle svarer på alt, uanset om man har et nogenlunde rimeligt svar på det stillede spørgsmål.

 Enig og vi skal bestemt ikke ned på det gamle Ekstra bladets nationen 🙈

Fint med thumbs up funktionen... 

Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

Men tror I, at det vil føles som et tilbageskridt, hvis "læst/ulæst"-funktionen bliver erstattet af en markering af om indlægget er "nyt siden sidste besøg"?

Fordelen er, at det er mere simpelt. Ulempen er, at hvis man f.eks. klikker ind på LDS bare for at læse et enkelt indlæg, så nulstiller "sidste besøg"-datoen, selvom man ikke har læst alt hvad der var nyt på dét tidspunkt.


Mvh. AllanE
Hvis jeg har et indlæg, som er markeret som ikke læst, er det helt sikkert ikke noget, jeg ikke har interesse i, eller noget jeg ikke evner at svare på. Indlægget er så ikke noget jeg vender tilbage til og kan dermed slettes på min konto. Så lad os se, hvad "nyt siden sidste besøg" kan føre til.

fase
Systemet med at kunne markere >læst< i oversigten har været en nem måde at få indlæg væk på. Det er som Fabrin skriver indlæg om noget som ikke har min interesse eller hvor man ikke kan bidrage med noget fornuftig.
Men det kan sikkert sagtens fungere på en anden måde. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis