Nye baglygtepærer til PGO Hot eller?

Jeg har lige fået min PGO retur efter en temmelig dyr omgang. Men nu er der ikke lys i baglygten?! :-(

Jeg er ikke spor mekanisk egnet, og i bogen til dyret står der bare, at man skal skifte pærer. Nu har jeg nok mere en mistanke om en løs forbindelse eftersom samtlige andre pærer lyser fint, men den altså ikke har lys bagpå dagen efter den var afhentet fra rep. Jeg havde dog IKKE selv set efter, jeg gik jo udfra som (værkstedofrene oftest gør), en naturlighed, at lyset virker.

Nu er det jo en dårlig årstid at køre uden lys! Jeg har kigget på nogle LED-pærer (men de er ikke på lager). Så. hvad gør en klog?

Pt har jeg købt nogle batteridrevne cykelbaglygter, som en nødløsning til at fastgøre med strips på den der bøjle bagtil.

Hvordan tjekker man en løs forbindelse? Jeg kan jo nok trods alt, ;-) se om en pære er gået..?

Mvh
nn
Og jeg er så TRÆT af det værksted.

Mvh
xpinny
Jeg har lige fået min PGO retur efter en temmelig... Vis hele indlægget
11 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
I øvrigt havde kvindemennesket set mig, hun var ved at overhale mig. Men så kom der en modkørende, og hun valgte så, at trække ind til højre og torpedere mig. Hun mødte iøvrigt ikke op i retten, men tilstod på dagen. Ja! Den...
Min erstatning? Den kan jeg kigge i vejviseren efter.

Mvh
xpinny
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis