Jeg har en Gorenje GV8425 opvasker som bipper de første 10 minutter den kører.
Jeg har prøvet at:
- Fylde salt og afspænding på
- Kigge i filteret inde i maskinen
- Slukke for maskinen i 5 minutter via eltavlen
- Taget bunden af og kigget i udtømningspumpen
- Læst i brugsansvisning
… men har ikke været heldig at finde en løsning endnu. Nogen der har flere idéer? :)